V prípade, že tovar, korý ste od nás obdržali je vadný, nefunkčný, či poškodený, oznámnte nám zistené vady čo najskôr e-mailom na adresu
info@tilak.cz, alebo telefonicky 583 211 425. Zároveň by sme vás chceli požiadalť o vyplnenie reklamačného listu. Vytlačený reklamačný list pošlite spolu s výrobkom na našu adresu Tilak, a.s., Žerotínova 627/81, 787 01 Šumperk.
Vadný alebo poškodený tovar bude opravený, alebo vymenený po vzájomnej dohode a po zaslaní reklamovaného tovaru na našu adresu na náklady odosielateľa.
Tovar musí byť dodaný tak, ako bol prevzatý od predávajúceho. Musí byť suchý a čistý. Pokiaľ k nám dorazí tovar špinavý, alebo nekompletný, bude odoslaný späť s požiadavkou na úhradu poštovného. Doporučujeme k tovaru priložiť všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad faktúru, záručný list a iné. Postačia prefotené kópie.
Nezabudnite na seba uviesť kontakt (najlepšie telefonický) pre prípadné upresnenie.
Vaša reklamácia bude vybavená do 30 dní od doručenia na našu adresu. O vybavení Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z používania produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohoto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Záručná doba je na výrobky Tilak 48 mesiacov u ostatného tovaru 24 mesiacov.